سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

تماس

تماس با ما

ورود شما را به بیمارستان  تخصصی  و فوق تخصصی بعثت خیرمقدم عرض می نماییم وآرزومند سلامتی وبهروزی شما هستیم

 

معرفی بیمارستان:

  1. ساختمان درمانگاه شامل:

طبقه همکف: درمانگاهها، بخش فیزیوتراپی، بخش هموفیلی، مرکز MRI

طبقه اول: ریاست، مدیریت، امورمالی، درمانگاه گوش و حلق و بینی، اتاق کارشناسان روانشناسی و تغذیه

  1. ساختمان اصلی شامل:

طبقه زیرزمین: واحد تجهیزات پزشکی، داروخانه مرکزی، آشپزخانه، نمازخانه، سردخانه، تاسیسات

طبقه همکف: دفترپرستاری، واحدرسیدگی به شکایات، روابط عمومی، مشاورحقوقی، واحدتصادفات، درآمد، حراست، مددکاری، ناظران بیمه، واحد ترخیص، صندوق، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن، سونوگرافی، بایگانی، مدارک پزشکی، داروخانه، بوفه، واحدتکثیر(کپی)، اتاق عمل، بخشهای دیالیز و اورژانس ها

طبقه اول: بخش های آی سی یوعمومی، آی سی یو جراحی اعصاب، آی سی یو کودکان، جراحی 1و2و زنان، جراحی اعصاب، اتاق عمل، اتاق سوپروایزر

طبقه دوم: بخش های ارتوپدی 1،2و زنان، تروما، نرولوژی 1و2، سی سی یو، آنژیوگرافی، کرونا، اکو، سوپروایزرین بالینی، آموزشی، آموزش بیمار، مراقبت درمنزل، کنترل عفونت، واحدبهداشت محیط و حرفه ای

طبقه سوم: بخش های کودکان 1و2و3،  نوزادان، هماتولوژی کودکان، فک وصورت(پست آنژیو)، گوش وحلق وبینی، سوپروایزر طبقه سوم

  1. ساختمان سوختگی:

طبقه همکف: بخش سوختگی، درمانگاه مغزواعصاب

طبقه اول: بخش های VIP، آی سی یو مغزواعصاب

اتاق بیماران:

اتاقهای ما شامل یک تخته(خصوصی)، دوتخته و چهارتخته میباشد. در اتاقهای یک تخته و تعدادی از اتاقهای دوتخته سرویس بهداشتی داخل اتاق می باشد و جهت سایراتاقها سرویس بهداشتی در سالن وجود دارد. نظافت بخش در دو نوبت حوالی 6صبح و 5عصر انجام میشود و زباله ها تخلیه می گردند.

هزینه احتمالی بیماران:

جهت اطلاع ازمیزان هزینه های احتمالی و پوشش دهی بیمه خود، مدارک لازم جهت ترخیص و بیمه دراسرع وقت به منشی بخش مراجعه کنید . درضمن تاریخ اعتبار دفترچه بیمه خود را چک کنید تا در روز ترخیص با مشکل مواجه نشوید. در صورت داشتن بیمه تکمیلی حتمابه منشی اطلاع دهید.

وسایل بیماران:

درهنگام بستری شدن کلیه وسایل شامل طلا، اشیاء قیمتی و پول نقدخودرابه همراهان خود بسپارید. درصورت نداشتن همراه این اقلام توسط سرشیفت نگهبانی صورت جلسه شده ودرصندوق امانات واحدنگهبانی نگهداری می گردند که جهت دریافت این اقلام بیماریا اقوام درجه یک بیمار با دردست داشتن کارت شناسایی می توانند اقدام کنند. کلیه مدارک پزشکی شخصی و دفترچه بیمه خود را تا زمان ترخیص همراه خود و در دسترس داشته باشید.

وعده های غذایی:

باتوجه به دستورپزشک، ممکن است برای شما انواع رژیم های غذایی، اعم ازمایعات، معمولی،کم چرب، کم نمک، صاف شده و... درخواست شود. وعد های غذایی شما درسه نوبت صبحانه، ناهار وشام درساعات عرف توسط پرسنل آشپزخانه توزیع می شود.

حضورهمراه:

درشیفت صبح جهت ویزیت بیماران توسط پزشک با تمرکزبیشتر، همراهان می بایست بیرون از اتاق، در سالن انتظارطبقه همکف حضور داشته باشند. بعد از این ساعات درصورت تمایل خودبیمار یا دستور پزشک هر بیمار می تواند یک همراه همگن داشته باشد. حضور همراه شامل هزینه ای طبق مصوبه بیمارستان می باشدکه داخل پرونده بیمارثبت می شود و هنگام ترخیص این هزینه اخذ میگردد.

ملاقات:

1.ساعات ملاقات در این بیمارستان همه روزه ازساعت 14الی16 عصر می باشد.

2.درساعات غیرملاقات حضور ملاقات کنندگان دربیمارستان ممنوع است.

3.حضورکودکان زیر12سال بربالین بیمارو یا به منظور ملاقات ممنوع می باشد.

4.ازدستکاری و جابه جایی کلیه تجهیزات پزشکی موجود بر بالین بیمار و بخش جدا خودداری نمایید.

5.استعمال دخانیات در بیمارستان ممنوع می باشد.

6.رعایت نظافت واصول بهداشتی دربخش الزامی می باشد.

حقوق بیماران:

تابلوی منشور حقوق بیماران درکلیه راهروهای ورودی بخش ها جهت مطالعه و آگاهی شما نصب می باشد.

شناسایی بیماران:

برای ایمنی شما، ممکن است درهرمرحله ازانجام اقدامات درمانی از شما بخواهیم نام، نام خانوادگی خودتان رابرای مابگویید. همچنین دربدو پذیرش دستبندشناسایی که شامل مشخصات شماست به مچ دست راست شما بسته می شودکه باید درنگهداری آن تا پایان دوره درمان دربیمارستان روی مچ دست کوشا باشید.

 

طرح مراقبتی بیماران:

پزشک، پرستارو سایر ارائه دهندگان مراقبت های درمانی به طور روزانه برنامه مراقبتی شماراکنترل می کنند و انجام هراقدام درمانی یامراقبتی فقط منوط به دستورکتبی پزشک شما می باشد. ما ازشما می خواهیم برای بهبود سریع ترخود با ما مشارکت داشته باشید و از مصرف خودسرانه هرگونه دارو بدون اطلاع پزشک پرهیز نمایید.

پیشگیری ومدیریت درد:

درد شما ارزیابی می شود، و طبق دستورپزشکتان و درحد امکان سعی می کنیم درد شما را تخفیف دهیم. اگرقبلا دارویی برای کنترل درد استفاده می کردید حتما به پزشک وپرستار خود اطلاع دهید.

عفونت بیمارستانی:

برای جلوگیری ازعفونت بیمارستانی توصیه می کنیم شما و همراهان شما، مرتب دست های خود را قبل از انجام هرکاری و بعد از تماس بااشیاء مجاور، درصورت داشتن آلودگی واضح بشویید. ودرغیر اینصورت با محلول های ضدعفونی کننده دستف ضدعفونی کنید. در ضمن استفاده از ماسک در کلیه محیط های بیمارستان الزامی می باشد.

آموزش بیمار/خانواده:

در این بیمارستان آموزش به شیوه های زیرصورت می پذیرد:

*آموزش های کتبی: ازطریق بروشورهای آموزشی که داخل سبدهای مخصوص تعبیه شده درراهرو بخش قرارداده شده اند.

*آموزش های شفاهی: به صورت توضیحات شفاهی کادرپزشکی و پرستاری دربدو ورود، طول بستری، وحین ترخیص می باشد.

*آموزش های بصری: شامل برنامه های آموزشی تصویری است که دربخش های اطفال وسالن انتظار ازطریق تلویزیون داخلی بیمارستان پخش می گردد.

سوالات بیمار/خانواده:

شما می توانید وقتی پزشک شما برای انجام ویزیت بربالین شماست یاپرستارمی خواهد برای شما یک اقدام درمانی انجام دهد و یا برای انجام یک کار تشخیصی به واحدهای پاراکلنیکی اعزام می شوید سوالات خود را درزمینه بیماری فعلی ،اقدامات درمانی ، رژیم غذایی، داروهای مصرفی، مراقبت های قابل انجام توسط خود و....بپرسید.

 

 

 

دستورالعمل پیاده روی/فعالیت:

میزان فعالیت شما طبق  دستور پزشک، توسط پزشک و پرستار به شما آموزش داده  می شود و گاهی ممکن است فعالیت شما محدود شود.

انجام فرائض دینی وسوالات شرعی:

امام جماعت محترم بیمارستان بین نمازظهر وعصردرنمازخانه  بیمارستان آماده پاسخگوی  سوالات شرعی شما می باشد. درهربخش امکانات نماز شامل: قبله نما، چادرنماز،سنگ تیمم، مهرو سجاده فراهم می باشد و نیز شما  می توانید از نمازخانه بیمارستان واقع در طبقه زیرزمین، باامکانات کامل و وضوخانه برای اهل تشیع واهل تسنن ،در تمامی اوقات شرعی استفاده کنید.

انتقادات ، پیشنهادات و شکایات:

ازچند طریق این امکان برای شما فراهم می باشد:

*به طورکتبی: این امرازطریق صندوق های نصب شده درکلیه طبقات بیمارستان قابل انجام است.

*مراجعه حضوری: مسئول رسیدگی به شکایات بیمارستان دردفترپرستاری واقع در طبقه همکف آماده رسیدگی به شکایات شما می باشد.

*پیغامگیر:از طریق ارسال پیامک به شماره 300006448000010

*تماس تلفنی: ازطریق تماس باشماره مستقیم 09186754139-    32640059 و  یا شماره داخلی 400

*پست الکترونیکی:از طریق ارسال ایمیل به آدرس

besat.shekayat@umsha.ac.ir

فرایند ترخیص: بدلیل اینکه فرایندانجام کارهای اداری ترخیص زمانبراست پیشاپیش ازصبروحوصله شما تا اتمام فرایند سپاسگذاریم.

جهت پرداخت صورتحساب بعدازاعلام منشی بخش به واحد ترخیص مراجعه نمایید و ازپرداخت وجه نقدبه صورت دستی به افراد غیرازصندوق دارخودداری نمایید.

مدارک قابل ارئه توسط بخش زمان خروج شما پس ازترخیص:

1-فرم آموزش به بیماردرمنزل که حاوی مطالب زیر می باشد:

*آموزشهای لازم درمورد اقدامات مراقبتی ومیزان فعالیت ورژیم غذایی شما

*لیستی ازعلائمی که درصورت مواجه شدن با آن باید به پزشک خود گزارش دهید(تب،قرمزی پوست،....)

*برنامه مراجعه مجدد جهت پیگیری درمان به مطب یا درمانگاه

2- نسخه داروهای تجویزشده توسط پزشک شما

3-دریافت خلاصه پرونده

*لطفا هنگام مراجعه مجدد به پزشک معالج جهت پیگیری درمان خلاصه پرونده خودرابه همراه داشته باشید

پورتال